Flamingo, full personal och snygging.

Nedanför vårt hotell låg det en restaurang som vi gick igenom varje dag men som vi aldrig vart på, så på tisdagskvällen bestämde vi oss för att hänga där. Gick först och tog ett kvälldopp och efter det blev det drinkar och kortspel på Flamingo bar. Det var tre killar som vi träffat alla dagar som jobbade på stranden, Rido och nån till mupp, och självklart snyggingen. vet inte vad han heter så därför får han kallas snyggingen. 
 
Blev uppbjuden att dansa till tarkan och några fler låtar. Och även fast de va danser jag aldrig dansat förut var jag bättre än den aspackade personalen, grymt! (y) när jag satt mig ner igen, kommer det en låt och boysen börjar skrika till varandra, ställer sig på stolarna - drar av sig tröjorna och sprutar grädde på varanda.. Ocoolt men jävligt roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0