torsag, sista dagen och båttur.

Ahmet skulle hämta upp oss 8.30, vaknade i panik 9.30 och han hade inte kommit. Ringde han, skulle vara där inom 5 minuter. Väckte Emma, drog på oss bikinin och gick ut och väntade. Som 2 demoner klev vi in i bilen med 3 turkar, pigga som få. Dom såg nog på oss att vi inte hunnit äta frukost, så dom åkte till en saluhall och köpte turkisk frukost. Kom sist av alla till båten, det var bara oss dom väntade på... Satt oss ner med hela besättninen och käkade god men konstig frukost medans övriga turister låg på däck och solade, platsade inte in vid frukostbordet riktigt men det sket vi i. Var ute på havet hela dagen, skaffade nya kompisar och blev bjuden på allt! Tur man har kontakter :D 
 
När vi väl kom hem till hotellet visste både jag och emma att vi skulle till flamingo eftersom vi bestämt det dagen innan. Men när Emma klev ur duschen frågade hon "hur känner du med cubana ikväll? vill du dit?" DUM FRÅGA! Även fast hon inte ville erkänna det ville hon också det. Så så fick det bli. När vi satt på Cubana frågade jag om jag inte hade rätt om att man kan faktiskt älska en restaurang? Och jo, hon höll med mig. 
 
Listen up now! Emma belle månthen larsson erkände att hon kommer sakna cubana och turkarna där. Hon erkände även att hon sett 3 snygga turkar. 3 SNYGGA TURKAR?!?! helt otroligt. Hon ville inte ens gå och kissa eftersom vi hade ca 45 minuter kvar innan bussen gick, och då ville hon inte ödsla 2 min på ett toabesök. 
 
Den här resan har varit bland det sjukaste jag varit med om, i hela mitt liv. Tackar och bockar alla som gjort den här veckan så underbar och galen, speciellt tack till min bästa vän Emma såklart! Du är sjuk. Bara så alla vet, så planerar vi redan för andra resan. Den blir dock billigare, eftersom vi nu skaffat oss vänner. SOM ALLA ANDRA, I KNOW. 
Båttur som bästa Ahmet fixade. 
 
Nått som inte knölen fixar iaf! 
 
Blomma bakom örat
 
Cubana är härmed världens bästa restaurang, och dessutom Emma rekomenderad, och det är inte illa! 
 
Även fast jag vetat det sen jag var 15 har jag nu verkligen bestämt mig för vem som ska bli pappa till mina barn, sådetså. 
 
It hurts to leave Alanya, like always! Denna resa kan sammanfattas såhär: Värme, underbaraa människor, Cubana, Baburbap, Otäckt och Bedrövligt. OPAH! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med, bland det sjukaste! Tack så mycket själv världensbästaunderbarastevän-Famma!

P.S; Inte bara Cubana som är Emma-rekommenderad, även din blogg! Verkligen skriven på det bästa sätt jag varit med om. Man kan tom tro att den är skriven av "Emmaherself". Emma-rekommenderad, HELT KLART!!

Svar: haha! ååh, men visst är det bra att skriva? Sjukt mycket man kommer ihåg då ;) Måste nästan göra en logga och sätta i headern "Emma-rekommenderad". Det värmer. Nu taggar vi om, 2 dygn kvar!
abruman.blogg.se/resor

2012-08-26 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0