Dags att vinna på lotto kanske?

Ett tag sen jag skrev nu, men internet har strulat ganska bra och jag & fredrik har bytt hotell och grejat på, men här kommer det ett iaf!
I fredagsc hyrde vi bil och åkte runt ön. kollade på Dole plantagen, och stannade i North shore och kollade på vågor och surfare. på kvällen hämtade vi fredrik på flygplatsen, och det blev inte mycket sömn för  han för på lördag morgon tog vi bilen till Polynesian culture center och kollade på hula show och grejer!
Söndagen spenderade jag och fredrik på ala moana med shopping, för sen fredrik kom så har ddet blivit styggväder :s eller molning och någon regnskur. Det blev shopping idag också för det var inget strandväder.. Hitills har jag gjort av med 1000 dollar på shopping, alltså 7000 svenska kronor. så mina fickpengar börjar sakta men säkert att ta slut, så hädan efter blir det nudlar till lunch och middag! om jag inte skulle vinna lite på lotto, eller om jag ska fråga om jag får vara med och spela på chicken fighten som är på lördag kanske?

har försökt nu i 20 minuter med att få upp en bild, så ni får inga bilder idag! tråkigt, jag vet, men punkt slut.

Kommentarer
Postat av: HP

Herregud va MYCKET fina bilder du tar med dina 3 !!! kameror du har med dig.



2012-01-18 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0