Onsdag och allt där emellan..

Det här inlägget är till min kära mamma och pappa som tycker att det är lite uppdatering här på bloggen, men ser ingen vits i att skriva varje dag när vi ändå inte gör något speciellt :p men här kommer lite bilder, btw så tar det sjukt lång tid att ladda upp bilder, så kom ihåg att jag gör det här för er!
Duke's on sunday! det är galet, får riktigt mycket insperation till att koreografera... eller?
Åkte till Kailua beach i måndags, hoppades på att få se sköldpaddor, men om man bara ligger på stranden så är det svårt.. Jon ohc Kim hyrde kajak och paddlade till en ö en bit bort, det var stora vågor och dom som va med till thailand kan ju gissa att jag stannade på torra land. och för första gången i mitt liv så somnade jag på stranden, två gånger på samma dag! och förresten brände jag sönder baksida lår, vader och rygg...
Mer duke's bilder.. blir rätt mycket häng där alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0