dagen, före julafton

Länge sen jag skrev nu, men har inget att skriva om så känns onödigt!
Dagen har iaf tillbringats med elin, frida, hilda & maja ;D bakat pepparkakor och lite annat :)
Hela den här veckan har i stortsett varit fullbokad med avsnitt av oc!
det är så sjukt bra! men är ett problem när man ska sova och det rä så bra så man kan inte stänga av,
man måste se avsnitt efter avsnitt. och till sist somnar man med tvn på ^^
Imorse kom Stella, moster och peter til bräcke :) men med magsjuka :s
får väl se vad om händer ikv, blir nog oc för hela slanten! om jag inte ska träffa elin ett tag :)

Åh gud, är le på typ all musik jag har på datan förutom Timbuktu ^^
Nån som har lust att skicka lite braiga album? :)

Timbuktu - alla album förutom en high five och en falafel
BOYZ II MEN "END OF THE ROAD"
Death Cab for Cutie - Cath...
Chords 
PULPA - We Fall In Love
Yung Berg "Sexy Lady" feat. Junior
Lloyd banks-Hands up
Spotrunnaz
Peter Pan-You'll be in my heart
Ismen & Gorillala - Alla Gillar Brudar
Sk8 - Om Du Var Här & Min största första kärlek
Common - What A World (Feat Chester French)
Tyler Hilton
Regina Spector
Kniven i hjärtat
Ekolu



Kommentarer
Postat av: AMANDAJOSEFINE

härlig bild, med mycket snö :D Föresten, nu har jag börjat prenumerera på din blogg på bloglovin! Hoppas du har lust att göra detsamma med min :) Ha en bra eftermiddag!

2009-01-02 @ 16:01:03
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0