lördag ärlikamed dans!

vaknade vid halv 9 och fikade, klädde på mig och fick skjuts ner på lalla hallen vid halv 10.
Cheerleading för hela slanten :D
Det va jag, Frida, julia, lina och sofia som va där bara :P men det va bra, man lärsig allt snabbare då ju!
Och elins unge va så jävla söt, så fort elin satt på musiken så började 3 åriga viktoria dansa :)
Och sen skulle vi börja bygga pyramider och kasta folk i lyften och så,
och då visade hon viktoria typ hur man skulle göra, så sjukt duktig :)
Men eftersom jag va äldst och tyngst så fick inte jag flyga så mkt :P
utan bara ta emot, eller jag skulle stå på en skit hög sak,
och bara falla bakåt, jag trodde jag skulle dö asså! men dom orkade faktist ta emot mig x)
Hade det då i 2 timmar och nu sitter jag och äter, ska snart börja knata ner och då blir det street :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

du har fått en utmärkelse ;)

2008-12-10 @ 12:47:39
URL: http://larsdottter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0