Tisdag!

Idag på skolan så va det nån kille som va och berättade en massa saker, världens sköning asså x)
Slutade halv tre, gick hem och satt mig här..
Tänkte gå och träna, men badet va tydligen stängt.. igen!
Så sitter här nu, lyssnar på Frisören och små skrattar för mig själv och samtidigt skriver lite med Kim :) <3
Länge sen man hörde nått från han!
Skriver med SötNiklas och Frimpe åxå :) <3
Av ena blir man dumförklarad och den andre säger att man är smart x)
Lite komiskt är det ju ändå, eller bara jag som tycker det kanske :P
Funderar på vad jag ska göra resten av kvällen, kanske bänkar mig framför tvn med Vänner,
eller så blir det träning att något slag, men eftersom alla i mitt umgänge, är så sjukt lat :o
Så får jag troligen träna själv, och det suger...

____________________________________________________________________________________
Just nu saknar jag mina kusiner, så tycker dom ska vara här <3
Men...
Maui är på Hawaii
Kim är i Oslo
Stella bor i Göteborg
Då är det ju Maxen då, som bara bor 7 mil bort, men det är långt ändå....


_____________________________________________________________________________________________ 


Och sen tror jag det börjar verka kärlek banne mig!
Elin elin elin... vad säger man?
Frida bruman, lekis..
Ida Pålsson, känner att jag inte riktgit hänger med längre..
_____________________________________________________________________________________________
 

Frisören!

- Jaha Joel, då tar vi topparna lite åsså går vi över polisongerna åsså tar vi lite grann i nacken då bara som vanligt.

Joel: - Jaao

- Ja Joel, jag har ju börjat på att fundera på en sak jag. Folk i regel, dom gillar ju det där att sjunga i kör.
och va ett härligt gäng och umgås genom sång och glädje och det där du vet?

Joel: - Jaha?

- Och det där ska du ta vara på alltså

Joel: - Jaao

- Ja! Jag säger såhär jag, kruxet med att umgås genom sång och glädje det är ju egentligen att du vill sjunge med en massa andra människor,
men det är ju inte säkert att nån människa vill sjunga med dej, eller hur.

Joel: - Jaha..

- Ja! jag säger såhär jag, du köper upp ett gigantiskt stort laberatorium bara, så korsar du bara ett gäng människor med en sångfågel,
ingen Sofia Kjellgren eller nån sån, utan en riktig sångfågel, som finns i naturen som härmar andra fåglar och sjunger likadant

Joel: - Jaao

- Jag säger såhär jag, då har du sångmännsikor, som bara härmar det du sjunger som du kan ha där i lägenheten,
ja då kan du ju ha kör nät helst du känner för det.

Joel: - Jaao

- Ja! jag säger såhär jag, då sälj du dom här sångmänniskorna för kanske, ja.. en tusen kronor styck.
och varje person vill sjunga i kör och va ett härligt gäng och umgås genom sång och glädje ja kanske en 5,6..

Joel: - 5,6,7...

- JA! 7, 6 gånger i månaden asså.

Joel: - Jaao

- Minst! På ett år då har du alltså om du räknar på det, vad blire ... 2 .. ne 2, 2.

Joel: - 22?

- Ne mer! 2 tusen miljoner!

Joel: - Ojjj!

- Amen satan Joel, då kan du komma och säg att du har pengar, eller hur!

Joel: - Jaaao

- Ja, då kan du ju anmäla adressändring till hittepå adresser och begära eftersändning på alla hushåll i hela sverige.
Kan ju folk försöka brevväxla bäst fan dom vill aa.. om det nu är det du vill göra alltså..

Joel: - Ne.. nej!

- Nae, det är klart, det kanske är lite..

Sådär då kör vi lite grann i nacken då bara så är vi klara sen..

Joel: - Jaaao....

_____________________________________________________________________________________________

Peace! <3






 


Kommentarer
Postat av: elin

vi hänger väl med i idas fall ;) sen frida har ju sin lilla kärlek .. som i sin tur är min släkting :o sen har vi ju också karin ;) hihihihihi! och vadå elin elin elin ? ^ jag hänger knappt med mig själv x) <3

2008-12-02 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0