Tråkigaste dan på 100 år..

ja, början av gårdagen hade jag ungefär såhäääääääääääääääääär kul!
har seriöst inte haft så tråkigt på 100 år...
jag och clara gick hem till p.pålsson där det va lan, väntade på att ida skulle komma hem :) Satt i bastun och snackade en massa skit. sen gick clara hem vid 9. Ida åkte med stoffe till ånge för att hämta pia och urban. Satt coh sjöng karaoke för mig själv jag.. hah mobbad och ensam som man är! ida kom väl tillbaka vid halv 10, då va vi två som sjöng extremt fult iaf! hAHAH petter höll på att döda oss. så satt oss i bastun och snackade mer skit och mötte robin så han åxå fick vara med på ett hörn! ^^ Sen vid 1 gick vi in och skulle sova, då sitter pia och urban i vardagsrummet och äter en massa saker! åsså sa dom att dom hade fått sjukt äcklig mat där dom va på middag, hahaha! när dom förklarade vad det va för mat så såg man verkligen att dom mådde typ illa! hahaha, stackarna. men men!
TACK FÖR KVÄLLEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0