Turkiet! <3

jag, elin och clara har börjat prata om utlandsresa till sommarn, och då kom jag på att läsa min "dagbok" jag skrev när vi var där :) hittade några riktigt roliga grejer x)

* Jag: Neej, inte jeans idag..
Clara: jo, ta dina vita :)
Jag: men jag har ju bränt mig så sjukt mkt :s
Frida: Ja, men ta dina röda :D Om det syntes igen dom vita att du bränt dig?
Jag & Clara: Hahahahah! men det gör ju ont!

* Clara är och köper chips
Han i kassan: Fiva lira
Clara gör ingenting utan bara kollar på han.
Jag: Fem lira!
Clara: Ne? :s
Han i kassan: FIVE LIRA!
Clara: Jaha, jag trodde han sa att han skulle packa!

* Jag och Clara är och luktar på parfymer,
han som äger stället kommer fram till oss.
Han: Two for 98 lira
Vi: Too much!
Han: 45?
Vi: No?
Han: 30!
Samtidigt som han spottar mig i ansiktet när han säger det.
Jag: No! I dont want it :s
Han: okej, 20?
jag ställer ifrån mig parfymen, han tar den och kastar den i golvet.
Vi går där ifrån så fort som möjligt :s

* Går in i en affär
Personal: Sweden?
Vi: Yees
Han: Where in Sweden?
Jag: Sösjö ;)
Han: Oooh! Niice :D *som han visste vart det låg* Im from GBG!

* Jag och Clara går och kikar i en skoaffär, så är den en gubbe som sitter och äter snö.
Han: Do you like snow?
Vi: Noo?!
Åsså tar han en tugga av en snöboll. Sen går vi förbi en restaurang och jag visar frida hur han gjorde. Då var den en inkastare som frågade: What do you eat lika that? *Namnamnam*
Jag: SnoooooooW! hahahahaha
Han: Oh my god :s *förvirrad*

Sexi Pepsi!
Honey
Poddingen
Baby
Ooooops
Snygghubbe
Svenska flicka sockerdricka
Woops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0