:)

Igår va jag skit duktig och gjorde typ huuuur mkt läxor som helst ;) Känns bra att ha det gjort! Sen vid 8 så gick jag och Ida ut, träffade Carola & Elin ;D Gick en sväng på byn, is kallt, typ minus vare :o Aja, Elin stack hem rätt tidigt, men jag carola och ida fortsatte mot andra sidan banan. Mkt skratt blev det ju iaf, MM, hahahaha! Fyfan vilka påhitt!
Nu har jag iaf nyss lagt in ny kung musik på min ipod, känns bra! Ska snart gå på skolan :/ Fast jag är fortfarande sjuk, så borde kankse vara hemma så jag blir frisk nån gång :s Ne, nu ropar dom där uppe, måste gå!
Ida, hahahha! " HEJ *bam* DÅ!"

Kommentarer
Postat av: elin

trevligt vafan ;D

2008-11-06 @ 14:50:12
Postat av: ida

haha det var kul :D

2008-11-12 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0