.

Torsdag: Va i Svenstavik och kollade på skola, sög ju totalt. Var tillbaka på skolan vid 1 och hade lektioner.
Gick hem och gjorde mig iordning med frida, karin och natha för skoldans ^^
Vid kvart i 6 började vi gå ner mot skolan. Hade sjukt kul :D haha!
Dansade med småpojkarna, jag och carola, jag och carola ^^

Fredag: Va hemma och chillade hela dagen, kollade på Vänner <3
Vid 6 tiden gick jag ut och träffade ida och bec :) Gick hem till ida och spelade gh.
Sen stack vi till malin och johannes, men det sög där.
Så drog med mig frimpe hem till mig och kollade på Vänner :)

Lördag: Vaknade vid halv 10 och kollade på vänner ;)
Har nyss gjort en massa matte :s
och snart kommer claes, johanna och maxen :) <3
Blir middag här ikv med dom och familjen Larsson :)


DET ÄR HETT MED KILLAR SOM DANSAR ;o


Kommentarer
Postat av: elin

tycker nästan du glömde mig lite där på fredagen .............. :'(

2008-11-29 @ 15:13:09
Postat av: carola

haha! :) så jävla kul! :D

2008-11-29 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0