Fredag / Lördag

Gårdagen skulle ha varit ganska förstörd om det inte vore för Ida, Lundman & Hoorn ^^ haha! Vilka jävla dårar, hela högen! Garvade iaf hela kvällen så jag började grina :p Men blev tidig kväll, för Ida dissade oss :/ Så stack hem jag åxå efter ett tag, somnade väl vid 12-1 tiden nån gång.

Idag var det innebandy i hallen, så gick dit med clara och kikade lite sen stack jag hem och städade ;P
Funderar på att dra med mig frida och gå på affärn och köpa något onyttigt! Sen blir det att antingen träffa Frimpe eller Ida & Elin :) <3



Dåligt samvete? bra!

Kommentarer
Postat av: ida

kvällen var guld tack vare dig lundman o hoorn ;D

2008-11-12 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0