fredag, lördag, söndag.

21/11 - Gick hem till ida efter skolan för vi skulle färga mitt hår, men då ringer elin och är helt hysterisk. Karin och frida hade hittat en bild sen vi va där och rökte vattenpipa, så var det nån gubbe med på bilden som vi inte har en aning om vem det är :s Aa, skit läskigt iaf. Så va bara att börja knata upp till elin då, för hon va hemma själv och satt inlåst på rummet för hon va så rädd x) När vi kom upp dit så tog vi en kniv var och kollade igenom huset ^^ Inget eller ingen där! Sen gick vi på hockey ett tag, sög ju totalt. Så gick till nån fordonare, jag och emma hade vårat lilla snack där ^^ Men det sög där åxå, så gick ut och träffade frimpe. Sen gick vi hem till elin och lodade, somnade väl vid 1 tiden eller nått.

22/11 - Vaknade vid 10 hemma hos elin, sen va vi barnvakt åt tindra ett tag. så gick jag och frida hem och städade, städade och städade. vet inte hur många timmar vi höll på att få ordning på alla grejer, men lång tid tog det iaf! Sen kollade jag på kniven i hjärtat och vid halv 11 ringde isak och frågade om jag skulle leka med han, akunor och anders. så gick mot station och träffade dom. Vid kvart över elva eller nått så ringde jag elin, skulle ut och åka bil med henne, ida, moa och björn. men dom skulle hem direkt så då åkte jag hem och kollade på vänner :)

23/11 - Vaknade halv 10 och kollade på vänner ett tag, ska snart kolla på kniven i hjärtat och efter det gå och dansa i kvarteslokalen med rebecka, clara och elin :) Och snart kommer famma & faffa och hälsar på åxå :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0