måndag ärlikamed pissdag!

Morgonen började med feber, ont i huvet, ont i halsen, eller förresten ont i halsen har jag haft hela natten! Men gick ändå på skolan, har varit yr och varit typ skakis hela dagen, så gick hem, fortfarande med huvudvärk och nu sitter jag här med mitt älskade mangote och tänker på vad jag ska hitta på resten av kvällen.
Funderar starkt på att spela nått typiskt nörd spel på disneychannel eller nån sån nördig sida! Sen ska jag iaf ut och gå med bästaste ida och få ut lite ur mitt huvve! Som ni märker så är inte humöret på topp, men det får ni stå ut med! Ne, nu ska jag ta och spela det där nördiga spelet jag pratade om.. Kanske skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0