Men måste alla bry sig?

Asså gaaaah! :o Jag blir galen, ska typ skaffa lösenord på allt som jag har! Och till helgen ska väl jag och elin sova hos nån 20 åring och vara full som fan. Men först ska vi strippa, får väl se vilka som är villig att betala! Sen ar det val dags att b;rja leva upp till mitt rykte som en gubbj'vel jämt snackar om! SKOLANS STÖRSTA FJORTIS! Det blir väl till att stå utanför station och tjuvröka, vara fullast på alla fester och skämma ut mig mest, ha på mig 10 lager foundation, hur mkt mascara och kajal som helst, kort kjol och genomskinliga leggins, urringat linne och baaa vara snyggast liksom!
Jag blir asså typ så himla trött asså, på att alla baa ska tjata hela typ tiden! :o

Kommentarer
Postat av: carola

hahah! ;) kinky!

2008-11-12 @ 17:16:01
Postat av: ida

jaa, lite smått segt, ja

2008-11-12 @ 20:00:24
Postat av: elin

helt rätt! jag håller med.. vi tar oss en sup & en stripp till helgen ;) kommer nog tjäna mycke pengar ! <3

2008-11-13 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0