Torsdag & Fredag

30/10
Kvällen började vid 17.00 hemma hos Ida P! Gjorde oss iordning och så, vid 7 halv 8 började det komma mer folk :) Splade lite spel och chillade, sen dansa vi, och jag och frimpe hade ju vårat lilla snack där ^^ Det kändes som det behövdes :P Det va full fart kvällen igenom! Vid 3 tiden va nästan allt folk borta, förutom vi som skulle sova där :) Det var Jag, elin, jutman, ida, petter, per, lundman, gäddan och ante kvar. men vid halv 4 tiden skulle ju per köra igång igen han! hahaha, jävla dåre :D Men vid 4 halv 5 tiden så gick jag och ante hem och sov hos mig, va lite för trångt i soffan och bastun och biljardbordet var ju upptaget! :P TACK FÖR KVÄLLEN! <3

31/10
Vaknade vid 11, gick hem till Ida oh hjälpte till att städa. Sen gick vi på ica och hejjade på ida som jobbade ^^ Följde med hem till elin för att hämta OC :) Bänkade mig framför tvn och kollade på det heeeeela dan, så jävla skönt med en chill dag :) Sundsvalls folket kom hem vid 6 eller 7. Kollade på idol, som för övrigt suger! Och Kevin måste vinna hela skiten asså, och jag älskar lars, han är så jävla skööön :D

http://www.youtube.com/watch?v=s40-Eq9n0TY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0