Boda borg

Igår drog lina och amanda med mig på boda borg, va väl rätt kul. Iaf med dom där idioterna ;D Fast småungarna klarade massa banor som vi fattade nada av :s
Lina: Hurrni, om nu säger hur man gör på den där banan så får ni en godis!
Tjejen: Asså jag behöver ingen godis, men man ska slå på dörren!
Hahahahahhahaha! Hyrde dansmaskinen åxå, huur kul som helst, men blev äckligt svettig :s
Kom hem vid 22.00 nån gång, duschade och gjorde fika, somande vid 23.00 nån gång.

Sitter och dricker te nu, ska snart gå med nån speedad jävel, så bäst man laddar upp! :p
Åker hem idag med ante och susanne :)


Fyyfan vilken jobbig natt.... Jag dör...
Orkar fan inte, det är ingen som fattar hur jobbigt det är...

Kommentarer
Postat av: elin

guuuuuuuuuuumman! du får berätta för mig! <3

2008-10-01 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0