cp billy?

Har varit på studiebesök på sjukhuset idag, vilket va jävligt onödigt eftersom jag har min praktik där. Det sög hårt! va så jävla tråkigt asså :s Aja, sen skulle vi få gå på stan typ 1,5 timme, men dom va försenade för vi skulle dra nå jävla lotteri, tänkte gå.. Meeen jag vann ju ;D En biobiljett! Sen drog jag och ante ner på stan, skulle köpa shorts till frida men hittade inga .. Sen vid 16.15 skulle våran buss gå, men cp billy är ju dum i huvet :o Så bussen kom inte, fick stå där på busstoget och vänta i en timme! Herregud säger jag bara! Sen fick vi inte dra ner dom där grejerna som är för fönstren så det blir mörkt! Aa fyfan va dåligt humör jag är nu! 
Aja, sitter uppe hos ante nu, ska snart dra till mig och se på idol :D
Imorrn blir det sista dagen av praon, slutar vid 12.30. Så då följer lina med till bräcke <3 och frida och hilda åker till arlanda vid halv 6, gaaaaaaaaaaaaah *avis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0