söndag / måndag

Vaknade vid halv 11 på söndag morgon, duschade snabbt som fan och stack ner på grillen för att träffa geten och svärd :) Va med dom till niklas tåg gick :/ Hann knappt träffa han nånting ju! Sen cyklade jag hem, och efeter nån timme kom ante :) <3 Kollade på oth typ hela dan, sen kom gäddan och hälsade på åxå :D Ante slocknade hos mig, myyys :)

Måndag: vaknade halv 6 av att jag mådde illa som fan :s Kunde inte somna om, sen orkade jag verkligen inte kliva upp. Så 7.50 ställde jag mig i duschen! Var klar med smink, kläder och allt 8.02 REKORD! Hade no första lektion, mådde illa och så säger jörgen att vi ska till reningsverket, kan ju inte bli bättre liksom! Aa resten av skoldan va seg som vanligt... Sitter uppe hos ante nu och funderar på att dra ut och srpinga, behöver verkligen träna nu :o

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig <3

Kommentarer
Postat av: elin

men tack själv hjärtat ;) jag vet att du menar mig! hihihihi

2008-10-13 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0