Striptease! ;)

Igår sprang Frida ut till brevlådan och hämtade Carmen Electra boxen ;)
Det blev dansa och träna hela jävla dagen ^^
Bakade tårta och gjorde middag åxå, för Mami fyllde år :) <3'
Blev hockey ett tag, men varken jag eller Elin orkade alla jävla fjortis fejk garv! GAAAAAAAAAAH, vad galen jag blir! :o
Stack upp till Ante och spelade kort med han, Gäddan, Frida, Karin och Elin :)
Kom hem och la oss och skulle sova.... Men Elin skrämmde livet ur mig och sa att det var en boa orm på golvet, så vi flög upp i sängen, över karin och frida så dom typ dog.. Haha, PANIK! Aja, somnade efter ett tag iaf efter vi kollat hela rummet var fritt från ormar, spindlar, kackerlackor och tvestjärtar! ^^

Imorse vaknade jag med världens träningsvärk i hela kroppen :s
Och nu sitter vi och laddar med te och mackor inför träning och kvällen :D
Förresten, GRATTIS till Nicklas och Jennifer :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0