prao

Klev upp halv 6 och gjord mej i ordning. Åkte tåg med ida p ;D haha, det är inte lätt heller! :P
Sen varit på sjukhuset hela dan, rätt kul. Fått gjort sånt här.. ehm aa nånting man doppar händerna i iaf. hur jävla skönt som helst :o :p Sen sa mamma att jag skulle vara med på hjärtgympa, det är för dom som har fått en hjärtattack, så hon sa att man satt still på en stol typ och gjorde rörelser... Meen, så va det ju inte då! Vet inte hur många varv jag sprang i den där jävla gympahallen, gjorde armhävningar, sit ups, upphopp, och ja herregud! det va en kärring som orkade mer än mig :o jag menar, då är det illa!
Slutade vid 16.00, gick ner på stan och träffade Lina & Amanda. Käkade på donken, och nu har jag fett ont i magen :s Ska duscha snart, sen blir det idol! :D

PUSss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0