Söndag

Vaknade av att hilda ligger och viskar "amanda amanda amanda, varför sover du på soffan?" kollar på klockan, 8.32
Då blir man inte så jätte glad, satt på One tree hill och låg och kikade ett avsnitt. Sen tyckte hildis att vi skulle göra frukost. Så kokade kaffe, te och gjorde några mackor. Duschade och gjorde mig ordning. Så snart ska jag upp till ante och leka med han, erik och pär :) Sen ikv blir det cirkelträning :s Orkar egentligen inte, men mamma tvingar med mig!
Imorrn blir det prao på sjukhuset, får se hur det går. Sen blir det att träffa älskade och saknade lina och en kompis till henne :) Blir en kul vecka!

PUSss!


Kommentarer
Postat av: elin

HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN DIG EN VECKA? :'(

2008-09-28 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0