En sån där annorlunda onsdag!

hela förmiddan så hade vi film, Zozo.
och som vanligt när det är filmtittning så sitter jag och carola och bölar som nå tokar! HAHA
Vid halv 11 ringer elin och frågar om jag ska följa med in på akuten,
så det va ju bara att följa med, vad gör man inte liksom?
Fick sitta på sjukhuset i flera timmar och bara vänta.
Tror aldrig jag vart så uttråkad som jag vart idag ^^
VI gick äntligen komma in i ett rum, efter vi suttit där en timma började det krypa i benen.
Tog elins kryckor och började hoppa runt runt i rummet, stretchade, lekte med plasthandskarna m.m.
Lena med sina tokerier :o HAHA, jag diggar henne!
Vid halv 5 fick vi en läkare iaf, fick åka därifrån 10 minuter senare.
Då blev det MAX, som lena va så söt och bjöd på, tack för det :)
När jag kom hem la jag mig för att kolla på Prison Break, men fick panik!
Suttit still hela dagen, inte fan hade jag tålamod att ligga still i sängen och kolla på tv liksom,
ringde elin och frågade vad hon och roger gjorde, så dom kom och hämtade mig.
Åkte hem till Lingvall där rebecka & clara var, diskade den där jävla formen han tjatat om. så nu är det gjort
JAG SKA HA MINA PENGAR!?
Sen kom fredrik och hämtade mig, åkte en sväng med nybilen ;D
Snackade lite skit och så, sen skjutasade han hem mig.
Nu äntligen blir det PB och sen sova!

God natt <3

Won't you please get out of my head
Get back into my bed, now come kiss me, come with me
I want you, I need you

I had my share of lovers
But there is no other girl, your special, now let's go


Kommentarer
Postat av: elin

en annorlunda dag var det jaa ;)

2009-04-02 @ 07:19:04
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0