fredag kväll, helt okey!

började med förfest hos Lingis Plingis :)
kom lite folk dit och så, rätt trevligt.
Sen skulle alla hem till ida, men jag och hampus gick till fredrik för att hämta mer öl åt alkisen ^^
Blev ju inte så att vi bara gick till fredrik, tror vi gick runt halva byn och skulle hälsa på överallt!
kom till ida, satt där i typ 20 min, sen ska hampus bjuda på hamburgare på johanssons (y)
börja vandra dit. och rätt va det är så hoppar han i världens vattenpöl och blöter ner heeeela mig, kul kille ;D
Tillbaka till ida och det hade kommit mer folk än förut, efter ett tag så spårade det ju totalt.
Alla stack därifrån, och jag, fredrik, hampus och jesper åkte hem till fredrik. Kom lite folk dit ett tag till vi skulle sova.
HAHAHA! Jesper & hampus, kvällens roligaste! helt klart :D

tack för kvällen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0