gårdagen

skolan gick rätt snabbt, men så sjukt tråkigt jag har haft dom här två dagarna :o
Efter skolan gick jag och karin hem till mig och drack te och snackade en massa skiiit!
Sen blev det bad, simmade några 100 meter och sen stack vi ^^
Träffade fredrik men då ringde daniel och sa att vi skulle panta, va bara att följa med det!
19.58, härligt ;) jag och carola fick våra 100 kronor och sen skjutsade dom mig till fredrik igen,
kollade på Prison Break, hur bra är det inte då :o
Sen fick jag skjuts hem av han vi 22.00 tiden, slockande ganska direkt efter att jag kom hem!

Ikväll får vi se vad som händer och sker, ska iaf äta middag med min kära mami :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0