Söndag och sommaren är här!

Va ett tag sen jag skrev nu,
men har inte riktigt tid att sitta inne vid datan i det här fin vädret som kommit till bräcke nu!
Hela helgen har väl bestått av att sola och bara tagit det lugnt, fett skönt att bara vara hemma för en för inte en gångs skull.
igår träffade jag carola och rebecka, satt med jocke s, akunor m.fl. höll på att dö, varje gång man umgås med dom skrattar man ju till man börjar grina!
"Jaa! ett badkar? eller varför inte en klase bananer?
två kan gå och sen kan tre stycken bara dingla på kanten och se glad ut"
åh herregud ^^
jag och carola gick hem till mig för att baka men då hade frida börjat med kladdkaka,
sen blev det Patrik 1,5 med carola, frida och mamma.
somnade vid 11 tiden kanske.

vaknade vid halv 9 och då tog jag och frida en springtur till dreviken, träffade carola efter det. käkade glass och sen låg vi och solade ungefär huuur länge som helst. HAHA!

sitter hos fredrik nu, brännde precis hans pizza, sorry! Haha
får se vad som häänder sen, läre ju bli chill bara!

LOVE





GEEEE MIG NU, tack!

Kommentarer
Postat av: carola

kärlek! <3

2009-04-26 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0