torsdag / fredag

tordag 9.20 - ida ringde och väckte mig, hon bjöd på frukost ;D
va bara att klä på sig och cykla ner, satt där i nån timme och snackade lite skit och fikade,
sen våldsgästade vi hemma hos elin, då va det bara för henne att kliva upp, satt och planerade den 8e,
och vilka vi ska bjuda och så, blir inte så mycket folk ändå som vi tänkt, men kan ju bli kul ändå :)
Jag och fredrik snurra runt på byn i nån timma sen satt vi hemma hos mig och kolla på prison break,
clara kom förbi en sväng och sen gick vi och mötte norberg på tåget! saknat henne som tusan!
somnade vid 1, halv 2 nån gång.

fredag 8.00. fredrik klev upp och skulle åka och lämna bilen, jag låg kvar i sängen, heelt död!
sitter och fikar och så nu, ska snart åka till tänndalen! kan bli en rolig helg :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0