update onsdag / torsdag

på kvällen åkte jag, fredrik och carola till stavre och hämtade en tröja,
sen åkte vi till fredrik och skulle kolla på Walk the line,
men efter halva filmen så funkade den inte nå mer, irritersamt!
Kollade på Honey ist, och som vanligt så efter halva filmen somnar ja ^^
Carola stack hem efter ett tag och jag och fredrik gick och la oss.

elin, finns här för dej vännen! Mys ikväll hemma hos mig? <3


You’re my world!
You’re the moon and stars above
You’re the reason I know
Love, love, love

Kommentarer
Postat av: elin

tack .. känner på mig att det här blir värsta dagen på länge, och jag som tyckte gårdagen var jobbig. <3

2009-04-09 @ 10:17:33
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0