update söndag

Gick på affärn för fredrik skulle köpa godis ^^
rebecka följde med och sen gick vi till fredrik och käkade chips och dipp, vaddå fettosuperstar?
sen stack han och jobbade, så jag och rebecka bestämde oss för att ta en cykeltur, lättare sagt än gjort det!
gick upp till elin för jag skulle hämta min cykel som stått där hela vintern, försökte gräva fram den i ungefär 20 min kanske, men till sist gav vi upp, så när vi skulle ner till becka igen så satt jag på sadeln och rebecka stog upp.
skulle svänga v'nster i en nerförsbacke,
- varför bromsar du inte? du ska ju för fan svänga!!!!
- jag bromsar allt jag kan ju! :o
haha, vi gav upp allt som har med cyklar att göra, det va inte en cykel dag helt enkelt.
vid halv sju gick  vi på johanssons för rebecka skulle käka, satt där till fredrik slutade så han kunde skjutsa hem mig ^^


Får se vad som händer idag, tror jag ska in till stan en sväng :) <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0