ida p!

jag och ida satt hemma hos fredrik igår och snackade en massa skit, haha, ååh gud vila problems :s
åkte hem och kollade på oth, somnade som vanligt efter sådär 5 minuter ^^

vaknade halv 11 av att fredrik ringer, klev upp och gjorde fika..
när jag öppnade kylen för att ta fram smör, ost m.m. (pratar fortfarnade med fredrik)
så ser jag en stor jävla burk med marmelad, glädje rop då eller... hahah!
så till frukost blev det rostade mackor med marmelad & ost, mums!

börjar jobba om 4 timmar, jag vill inte... kom förbi nånting och va lite social? :)


Kommentarer
Postat av: IDA

det var riktigt skönt o prata av sig lite :D men man får ju en hjärtinfarkt varje gång man kommer hem till er :D Huuuuua! <3

2009-08-05 @ 19:41:47
URL: http://shortida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0