USCH vilken jävla dag!

Bröjade med att jag försov mig, skyndade mig att slänga på mig kläder, sen fick pappa skjutsa ner mig till bilisten.
när jag väl kommer dit och ska skura golvet, så vek sig mitt knä, så jag kunde inte stå, ramlade såklart på skurhinken som tippade och det blev vatten över hela golvet (+ skrivaren)! Tänkte att dagen bara börjat lite dåligt, men hade fortfarnade hopp om att det skulle gå bättre.. Men! går förbi GB glasskylen och ser att det är vatten i, öppnar och känner på glassen, sås! alla glassar i hela jävla kylen har tinat, för nå pucko har dragit ut kontakten.
Så skulle jag göra strips, kokar som fan :s och det började typ ryka, så va tvungen att stänga av hela skiten, rengöra båda fritöserna för att sen börja om.
och till råga på allt så funkar det inte att lägga in ny musik på min jävla telefon!
Mina förhoppningar om en bättre dag dog precis för 5 minuter sen.
skulle egentligen till stan med rebecka, roger & co. men om jag följer med så kanske vi kör åt helvete eller nått. tror jag börjar få feber igen åxå, så nu ska jag lägga mig och kolla på grey's heeeeeeeeela dan!

PISS jävla dag!

förresten saknar jag fredrik!


Kommentarer
Postat av: elin

hahahah, stackare !

2009-08-13 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0