Yran

Onsdag: klev upp vid 6, öppning på johanssons. Slutade kvart i 12 och åkte in till Ösd med carola & hilda, gick på stan ett tag handlade en massa skit för pengar jag egentligen inte har. bra där! åkte och hälsade på lina & moa i lugnvik, sen träffade jag niklas ett tag på stan innan jag började jobba 20.00, kom hem till torvalla vid 4.. en väldigt sliten amanda somnade på 2 sekunder.

Torsdag: åkte och kollade på soffa med fredrik, efter nån timma lämnade han av mig hos famma, somnade i soffan på en gång, sov i 4 timmar ungefär, åkte ner på stan och kollade på Sahara hotnights innan jag började jobba vid 22,00.

Fredag: Tog det bara lugnt på dan, vid 18 tiden tog jag bussen till clara och rebecka, satt och snacka en massa skit mest, åkte ner på stan vid 21.30. började jobba 22.00 och slutade vid halv 4 sen tog jag och fredrik taxi till torvalla, också nånting som jag verkligen inte hade råd med!

Lördag: Upp vid 10, gjorde mig iordning, drog upp fredrik från sängen för att hinna med bussen. gick till torvalla centrum med en väldigt, då menar jag väldigt, sliten kille. väntade och väntade på bussen, sen bytte dom nummer på bussarna och herregud, så kom lite sent till jobbet. men men.. slutade vid 18.00 träffade lina & moa, hade väldigt trevligt samtal med några, haha. väääärsta förfesten alltså! ;)
Sen va kvällen upp bokad, dead by april, amy macdonald, petter, presidenten, lady gaga.
TIMBUKTU! helt jävla sick, fan va jag älskar killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0