blää.

i tisdags så slingade lina håret på fredrik, sen åkte vi hem till mig och snacka skit, kollade på julkalendern och somnade innan 22, skit skönt! :)

igår så hade vi tävlingar på idrotten, för våran grupp gick det väl sådär ^^ men det va nån jävla idiot som tog allt på värsta blogift allvar och puttade ner allt som kom ivägen för han.. hallå?! det är en rolig grej, livet står inte på spel liksom.

idag åker jag in 10.10 med bussen mot stan, har skoldans klockan 1... kan väl bli kul.

Jag har beslutsångest! jag vet inte hur jag ska göra i helgen?
- Klassfest i stan? men då har jag ingen skjuts hem så jag hinner till fridas dansuppvisning.
- Bräcke och hockey med carola om hon kankse ville ses?
- S-vall på söndag med fredde?

ÅÅÅÅÅH! ^^

och bara för att jag får gåshud varje gång jag hör den här!

Kommentarer
Postat av: carola

VA MED MIG! :D

2009-12-17 @ 12:19:26
Postat av: frida

precis! va med carola (Y)

2009-12-17 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0