slut på helgen

tänkte bara säga att Matter of a maker va skit bra! Men är typ rädd för roboten än.... haha.
i fredags så käkade jag och fredrik på gourmé, sen träffade jag emma ett tag och efter det kollade jag och älslingen på L.A. GIGOLO, ååååh snygging! men somnade, som vanligt ^^
i lördags va jag uppe med tuppen och käkade fruktsallad, och tränade innan conventet. barnen va iaf skit duktig! satt nästan hela koreografin på 1 timma :o hem och städa efter det och kollade på julkalendern, pappa bjöd på gourmé också, 2 dagar den här helgen, hur ofta händer det :o ALDRIG! men gott vare ju iaf. var barnvakt några timmar och vid 20.00 tiden gick jag och träffade carola! gick upp till tannheden där det va fest,, eller ja fest och fest. nicklas godis räddade kvällen ;) haha, jag carola och fredrik käkade upp hela påsen. kom rätt mycket folk, så det va roligt där. stack hem vid halv 12 nån gång :) nu blir det att plugga lite, fan vaduktig jag känner mig!

Här får ni en skön låt!

Kommentarer
Postat av: carola

tack för kvällen, oavsett om festen kanske inte var den bästa ;) haha.

2009-12-06 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0