snaaart så....

igår kollade jag och fredrik på fighting,, eller det va väl fredrik som kollade. somnade efter 15 min, va så sjukt trött :s försökte verkligen att hålla ögonen öppna för jag vill så gärna se den.. men men! ^^ vaknade vid halv 6 imorse, tänkte sova 30 min till, men vaknade 06.50 av ett sms från emma larsson "vart är dudå? ^^" damn! missa tåget! men har ändå inga lektioner på torsdag förmiddagar så det va bara handledningen jag missade. har precis pluggat nk, som jag äntligen är klar med :D snart ska jag upp på skolan och hälsa på lina och fredrik! sen blir det tåget 11.44, dans till 16 och ikväll blir det CULLBERG BALLETTEN!!!!!! kommer bli bli bra. sover i stan inatt hos farmor! (Y) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0