tik tok..

den jävla låten har gått heeeela helgen! så jävla le!!

I fredags träffade jag lina så vi va barnvakt till max :) gick på stan och på pause och fikade, sen åkte vi til lugnvik och jag gjorde mig iordning för klassfest :D
Åkte ner på stan vid kvart i 6 och gick på eastern och käkade med 7 andra från klassen, sjukt gott, men fan va mätt alla blev! Gick hem till hanna och dansade och hade skiiit kul :) Söta fredrik kom och hämtade mig och elin vid 2 tiden..

sov till 11.00 på lördag morgon och vid halv 2 gick vi på folketshus för att kolla på frida och karin när dom dansade :) på kvällen bjöd jag och fredrik på tacos, så robin och jocke kom... köpte glögg och en aladin ask som jag, carola och becka skulle dela på när vi hade tjejkväll :) fasty nån tjejkväll blev det inte riktigt ^^ jocke va med också.. vid 4 tiden kom mamma och hämtade mig!

söndan va bara chill hela dan och somnade innan 21.00 SKÖNT!!

Imorn har vidansuppvisning på skolan.. skit nervös eftersom jag lärde mig ena dansen i fredags, så känner mig inte riktigt säker än.. men det får väl gå som det går ;)

Kommentarer
Postat av: carola

tack för kvällen ;)

2009-12-22 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0