torsdag

Hade bara en lektion, dans 1 h då vi kollade på en dokumentär om Isadora Duncan :)
när jag slutat gick jag på stan med Lina och vid 3 träffade jag carola, gick upp och hämtade mackan på dagis.
Bjöd carola & max på donken, och max åt så väldans mycket! eller så inte :P
Carola åke hem halv 5 så då tog jag och max bussen till Lugnvik.
kollade på julkalendern, byggde koja under bordet, dansade och spelade fotboll! ^^ Så jävla söt unge alltså!
Vid halv sju var det pyjamas och välling som gällde, johanna och claes kom hem vid halv 8 så jag åkte 20.46 tåget hem :)
Klev upp vid 8 imorse idag för skulle till läkarn, tog lite prover och så och efter det gick jag och satt mig på biblan för att plugga lite. hittade skit bra böcker om balett :) så lånade några och stog hemma i köket och övade och övade, haha huuuuuur kul som helst :D
Tacos hos emma, sen gick vi en sväng runt byn innan vi hamnade hos fredrik och snacka skit. kom hem vid kvart i 8 för att bänka mig i soffan framför idol. HOPPAS PÅ CALLE!!!!!!!
Imorn blire S-vall och IKEA med mamma, hilda och frida, för pappa ska på trav.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: carola

ERIK SKA VINNA!

2009-12-11 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0