Fredagkväll

Gick på jämtkrogen och käka pizza med carola & elin!
Så jävla gott men rulla ju därifrån kan jag ju lova, höll seriöst på att spy för att jag va så jävla mätt! ^^
Nyttiga som vi är gick vi på ica och köpte grönsaker och dipp, mums (y)
Dom lurade mig att kolla på nån jävla skräckis, men den va trots allt inte så hemsk.
elin stack hem efter filmen, så jag och carola kollade på hjälp, lite av björn gustafsson och sen slocknade ju jag iaf!
haha, kan inte rå för att jag är kvällstrött ;)
Vaknade rätt tidigt, satt oss och käkade morötter och snacka litte skit!

ikväll blir det till att leka med rebecka :) <3


Kommentarer
Postat av: carola

tack för ikväll/idag! <3

2009-02-07 @ 14:45:40
Postat av: Ida

haha kvällstrött? tyck du är trött mest hela tin bruden :D leka nån dag?

2009-02-09 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0