Onsdag

Dagen rulla på som vanligt, men sjukt sega lektioner idag asså :s
bäst va ju ändå NO:n, jag carola och clara slutade aldrig att skratta, litte trött säger jag bara!
När vi slutade så gick jag och carola till nicklasarna, för ovanlighetens skull ^^
Drack te och snackade lite skit ;)
Carola stack hem och jag & niklas gick hem till mig för jag skulle träna ^^
Dansade litte och gjörde 100 situps, ni kan kalla mig duktig!
När jag duschat och klätt på mig så ser jag niklas ligger och sover,
försöker väcka han men han blir så jävla grinig.
Så sitter här nu och har tråkigt för mig själv, roligt sällskap, riktigt roligt! (y)

Kommentarer
Postat av: carola

förlåt för att jag aldrig hörde av mig om träningen! glömde helt bort! men du verkade klara dig på egen hand också. :) men jag lovar att vi kör en strip nån annan dag! :D "RRRRRRR RRR" <3

2009-02-04 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0