Det är nån annans problem, men just nu känns det som alla problem är mina!

Asså hela lovet har vare nice och typ varit på bra humör hela tiden, eller ja nästan! :p
Så började det igår kväll så ville jag bara spy på vissa personer! BLÄÄÄÄ!
Och sen idag, fyyyfan säger jag bara. dålig stil. du får säga vad du vill, men uuusch känner jag bara!
Vet att du läser det här, vi kankse borde prata nånting. orkar inte mer av det här! du kankse känner dig sviken och så, men om jag ska vara ärlig så, jag orkar inte mer! och inte konstigt att du har ett sånt rykte som du har. en sak till, asså lägg ner ditt spelande om att vara dum, du är inte så dum som du låtsas vara, det är pinsamt!
<3

Snygg like his brother :o

Kommentarer
Postat av: carola

samma här, och jag är så jävla less på att elta just dom problemen om och om igen. nu skiter jag i om hon läser det här, för nu är jag väldigt less på det här och jag orkar inte bry mig i problemen som handlar om precis samma människa hela tiden! och jag håller med precis allt du skrev!

2009-01-08 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0