en sån där -30 dag

Tänkte börja med att säga GOTT NYTT ÅR!
2008 är borta och 2009 har knappt börjat men det har hitills varit ett bra år ;)

Igår fyllde ju lill clara 16 år, grattis till dej <3
och födelsedagar ärlikamed p-p-p-p-party! Så jag, elin, rebecka och clara var hemma hos elin.
Lagade skeeet god mat, sjöng singstar och pratade litte skit :)
Vid halv 7 tiden kom petter, robin och tobbe.
gick ner på nedervåningen och sjöng lips och singstar, jag och rebecka, det är jag och rebecka ;) <3
Några bastade och så i väntan på badtunnan skulle bli varm.
vid 9 eller nått så satt vi oss i badtunnan, skit myyyys :)
satt där i nästan 2 timmar innan det va dags för fest!
Gjorde mig iordning på 30 sekunder tror jag x) Stack ner till Ladyboy, men han vägrade ju följa med ut :/
Just när jag skulle gå till malin och johannes ringer mamma, blääääääääääää!
Aa, åkte med mamma och pappa hem, satt mig vid datan och va typ huuuuur arg som helst!
Kollade lite på oc och somnade vid 1 eller nått, men.....
Kunde knappt sova för jag har fruse som en jävla gris hela natten :s
När jag vaknade och gick upp för att hämta te så sa mamma att värmepumpen inte funkar för det är frö kallt ute, jag menar bra kvalité ja visst!  jag hade inte några element på eller nått, inte konstigt att jag höll på att frysa ihjäl :o

har lite beslutsångest nu, måste träffa ida och ta ett snack, men vill träffa stella och moster innan dom åker hem, och vill ha tid med geten åxå, slå 2 flugor i en smäll och ta ida & geten samtidigt? Eller gå till stella nu och va med henne nu på dan och leka med geten & ia ikv? Hm... svårt beslut må jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0