helg

fredag: Skoldagen gick hur snabbt som helst! Inte en enda riktig lektion ^^ mest film och på eftermiddagen så har jag och clara kreativ verksamhet ;) Så jävla skön kille vi har det med. haha! 
Gick hem och chilla, träffade clara vid 6 tiden, gick ner på affärn och köpte 3 filmer och en kokosnöt ;) 
Gick hem till mig och kikade på Betahouse, han är ju såååå jävla snygg! Men clara stack hem vid halv 10, bandy idag :P Och jag somnade nog vid 10 tiden, så sjukt skönt att sova ut! ^^

lördag: vaknade 9, utvilad och hur pigg som helst ;) gick upp och gjorde frukost med sis och sen kollade vi på high school musical! chill all day long! nyss fixat hår & make up på hilda och linn, dom ska ju faktist på party! haha, så sött!
Ikväll blir det nog att leka med carola :D om jag inte blir mer sjuk :/

Ida P - ärligheten är det som gäller hädanefter <3 älskar dej!

               Tycker niklas kan ta och komma hem!
               Tycker jag och frimpe ska ta och leka nån dag!
         Tycker att den här dagen kan gå snabbt nu, det är segt!


Kommentarer
Postat av: ida

yes yes. ärlighet är bra så länge det inte är elakt. ÄLSKAR dig<3

2009-01-31 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0