... det är stek!

Igår va alla tjejer skit pist på lärarna.
killarna får ha sexualkunskap, inte vi.
Vi fick baka några jävlar mackor, sen sa dom inte vad vi skulle göra idag!
Så alla gick på hk:n och surade, så vi fick sluta.
Igår kväll lekte jag med carola, gick till båthamn där det va lite folk,
gick hem för jag hade så sjukt ont i magen, sen ringer dom och säger att husvagnen brinner ^^
åkte ner och kollade lite, sen åkte några hem till fredrik och kolla på tv.
"Solen skiner, vi har sprit, vi har en husvagn, det är stek!
hej, det är jag som är Rold Wedin!"
HAHAHA, carola jag dör ;)


Dagen började med att vi fick reda på att lärarna har tagit 5000 kr från våran klasskassa till att åka alma båten bort till revsund. Toppen humör, alla låg typ och sov i båten.
Sen när vi kom tillbaka så har jag varit så jävla irriterad på allt och alla. USCH! har alltid hatat tisdagar & söndagar!
ikväl blir det att leka med carola :)

Kommentarer
Postat av: carola

det är stek! ;)

I DON'T KNOW MÄÄÄN!

2009-06-03 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0