jobb, sjuk, mer jobb och pytte med sol för min del.

för det första så var det länge sen jag skrev nu, och det är delvis för att jag inte kan lägga upp hela inlägg? utan det kommer bara med första meningen, så nu gör jag ett försök och om det inte går nu heller lägger jag ner bloggandet.
sen så har jag vart sjuk, legat i sängen och inte haft ork att ta mig tid att skriva, sen jobbat hela dagarna och haft annat för mig på kvällarna, men nu blir det lite skrivet iaf! (y)
I helgen ska jag försöka ta mig till hammarstand och kika lite, men får se hur det blir, kankse rent ut sagt blir hemma också. om jag känner mig själv rätt så vid 5 tiden på lördag kväll sitter jag i en bil på väg till hammarn!
nu väntar jag på att fredrik ska ringa så ska vi 2 och robin hitta på nått!

lite skön musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0