sista veckan

sista dagarna med klassen nu, kommer sakna så sjukt mycket!

Igår lekte jag och fredrik, låg och snackade i flera timmar om värsta grejerna. haha kul liv!
kollade på Twilight och fikade, somande vid 12 tiden nån gång.
imorse var det sov morgon till halv 11 och då skulle vi ner på ip och kolla på 7 & 8orna spela brännoll,
efter dom var det 9an mot lärarna, första gången på 100 åt tror jag som 9orna vann ;)
Ikväll får jag se vad som händer, bara mysa framför tv:n med en kopp te tror jag.


MIN & CAROLAS FAVORIT!
Skön, skönare Heineken

Kommentarer
Postat av: carola

HAHA! ja verkligen! ;)

2009-06-11 @ 15:58:54
Postat av: rasmus

Hahahah den äger !!!

2009-06-18 @ 21:26:26
URL: http://wallox-olofsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0