fredag / lördag

Gårdagen tillbringades med Karin & Frida, satt bara hemma heeeela dagen och snacka skit och hade sjukt tråkigt.
Gick fram på affärn och köpte hårfärg til syster, så färgade jag och Karin hennes hår!
Karin stack väl hem vid halv 6 tiden, så då blev det chill.
Riktig tant-varning snart för mig och frida eller? :o
Först Så det ska låta, sen Lets dance... herregud!
Somnade vid 11 eller halv 12, åsså vaknar jag av att telefon ringer
- Tjaaaaa
- mm.. hej
- Vad fan göruu?
- Inget...
- Sover du? Förlåt förlåt förlåt!!
- De e lugnt.. * typ halv sover medan jag pratar*
- Förresten, hör du vem de är?
- nej?
- Det är ju Maaaaaartin! Linus kompis, jag ska hälsa från alla här
- Aa men vare du, shaa. hälsa tillbaka då...
- Men du ska få fortsätta sova nu, vi höööööörs! *klick*

HAHA, alkisar är dom allihopa, allihopa..

idag blir det Hammarstrand med familjen (y) Får se vad som händer när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: carola

hahahaha! dom ringde till mig med. :p men jag fick fan prata med hela bilen jag! hurru, fest i svärds nya stuga i beverly hills! ;)

2009-03-07 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0