heeeeelg!

Äntligen helg, men det är ungefär meningslöst... det enda jag har att göra är att städa och plugga typ!
Så ska väl ta tag i städningen om ungefär 10 min, sen röja undan lite läxor (y)
Får se vad som händer ikv, kanske ska träffa ida? får se hur det blir :)

och imorn blir det tacos med fredrik, per och stockis :D
och efter det basta med dom och elin, nån fler som är på? :)



Jag minns alla nätter Vi brukade stanna hemma
Vi brukade prata om de saker vi verkligen vill göra
Jag trodde på dig
Jag minns hur du brukade säga
Ha ingen rädsla, det är okej
Jag trodde på dig
Måste ha varit en idiot
Alla mina drömmar jag hade med dig
Jag kan lova dej, det är okej
Du är inte här och håller mig uppe hela natten
Du är inte här, men det är okej
Nu har du allt det där som du ville ha
Det ser ut som du, lever dina drömmar
Och jag hoppas att ditt liv kommer att bli till det bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0