helgen

fredag
jag och elin gick och handlade lite mat, sen gick vi hem till nicklas och lingvall!
kom lite folk och så, satt och snacka skit och sen kolla vi lite film :)
vart rätt sent om vi säger så ^^

lördag
vaknade vid halv 12 av att elin står och as garvar! och jag va heeelt död. ville bara somna om ^^
chilla hela dagen, sen vid 4 tiden gick jag, nicklas och lingvall upp till elin för att basta!
sen blev det paaarty hos nicklas & lingvall!
inte lite folk det va heller ;)
jag, nicklas, tobbe, clara & elin gick hem till mig vid 2 tiden, alla slockande överallt
fridas säng va det folk i, min säng va det folk i, och sen har vi clara som somnade på sin jacka på golvet, stabilt tjejen ;)

söndag
vaknade vid 8 av att clara mumla nått, och sen kunde man absolut inte somna om..
nicklas ligger och förgiftar rummet med sina äckel jävla fisar, ska snart och hämta lite grejer hos nicklas & lingvall
sen får vi se vad som händer, men ska väl träna idag åxå!


HELGEN HAR VARIT MYS!

Kommentarer
Postat av: elin

helgen var riktigt jävla rolig ;) förutom lite sömn och mycke tårar. men men ! <3

2009-03-22 @ 10:52:52
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0