lördag

Jag, fredrik, elin och stockholm käkade tacos hemma hos fredrik.
Sen kom per, johanna och mats och käkade lite som åxå.
Gick upp till lilla hallen och bastade, satt där i typ 2 timmar,
sen när vi skulle duscha och så, så släcktes alla lampor,
det blev kol svart i hela badet och allt.
alla gick upp och bytte om förutom jag per och fredrik som va tvungen att duscha,
helt ensam där nere med dom där idioterna, dom höll på att skrämma livet ur mig!
Fredrik hedde schampoo i mina ögon så jag kanppt kunde se,
åsså står per och skriker att det är nån som kollar på oss och allt. höll på att dö!
Sen gick vi hem till fredrik, chilla och lyssnade på musik ^^
vidare till per där alla typ låg och sov, så alla drog hem.
Tack för kvällen :)

Kommentarer
Postat av: carola

tack själv! ;)

2009-03-29 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0