lördag

Åkte till ammer, hjälpte till att flytta lite stolar och sånt på lotties nya restaurang, tror det kommer bli riktigt bra :)
Sen blev det middag och huuuur gott fika som helst ^^
Var tillbaka i Bräcke vid 8, stack hem till carola och sen gick vi till Stockis där han och Jocke va :)
Satt och snacka lite skít, lyssnade på musik och kollade 10 min på melodifestivalen.
Sen skulle dom på krogen så jag och carola gick hem till henne och drack te och käka pc, i mitt hjärta!
Gick hem vid halv 12 tror jag, gick hem och satt mig vid datan.
Fick den brilljanta idén att ta en promenix med karin runt bräcke by!
Sen gick vi hem hit och snacka lite skit och slocknade vid 2 halv 3 nån gång :)

idag får vi se vad som händer, känns som det är mycket på schemat!
- Städa!
- Måste träna
- Vill träffa: Nicklas, Stockis, Carola, Elin, Ida & karin då :) Så vi får väl se hur det hela går ihop ^^

Kommentarer
Postat av: carola

ja tack för igår! jag har fattat det där med "backpacker melodin" nu! ;) hahaha! och du har fan helt jävla rätt! hör av dig ikväll om du vill ses då! <3

2009-03-08 @ 12:03:27
Postat av: elin

i morn älsk ! <3

2009-03-08 @ 22:00:15
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0